ברוכים הבאים - זהו בלוג מרכזי לקהילת הבודקים בארץ! - כאן תוכלו כל אחת ואחד מכם/ן לכתוב כתבות ולקבל חשיפה נרחבת, פשוט לחצו על "הוספת כתבה". אנו נעזור בהגהה ובקידום חלק מן הכתבות ברשתות החברתיות.
סיכום מפגש בודקים JeST3 - חלק שני (חלק שני מתוך שניים - לחלק הראשון: http://goo.gl/jWf0ij ) יואל מ. – Aaaaaaa !!! – או מה מתסכל אתכם במקצוע? (KH- דברים שמטריפים אותנו...) במהלך…
נכתב על ידי halperinko |
ראשון, 12 ינואר 2014 16:32
סיכום מפגש JeST3 – בסיסקו (לשעבר NDS) ירושלים, (חלק ראשון מתוך שניים) המפגש היה מעולה - תודה למארגנים מאינטל ולמארחים מסיסקו (לשעבר NDS) היה ממש כיף לפגוש כל-כך הרבה חברות וחברים…
ניסיון לעשות קצת סדר בתפקידי אוטומציה בבדיקות. יש שמערבבים ויש שמבדילים בין פעילויות אוטומציה... כמו בכל מונח במגדל בבל של המקצוע שלנו. הנושא נדון מס' פעמים בפורומים וכעקרון צריך להפריד בין תפקיד…
נכתב על ידי halperinko |
רביעי, 08 ינואר 2014 06:35
בדיקות תוכנה בראי האקדמיה אם הייתי כותב הערה זאת לפני 3 שנים ויותר היו רק מעט אנשים המרגישים קשר והזדהות אם הנאמר. לשמחתי, היום שותפים לתחושות ,הרבה מאוד אנשים צעירים בוגרי מספר…
נכתב על ידי Dani Almog |
רביעי, 25 דצמבר 2013 09:40
יום בחיי בודק – פוסט קצר המיועד להציג בפני אלו השוקלים להכנס למקצוע הבדיקות, מהו בעצם המקצוע - מה זה בדיקות, בפן הפרקטי - יום-יומי, ואילו משימות עושה הבודק, עם מה עליו…
בדיקות קבלה בדיקות קבלה (Acceptance Testing Plan) הם בדיקות אשר מבוצעות בסביבת הלקוח שבו הלקוח בודק האם התוכנה עונה על דרישותיו, כל תוכנה שמפותחת עוברת מספר שלבים לפני שהיא מגיעה ללקוח הסופי…
סיכום מפגש אקדמיה-תעשיה: איכות ובדיקות תוכנה בתאריך יום ג' 28/5/13 התקיים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב מפגש ראשון בין אקדמיה לתעשייה: Software Quality and Testing Symposium: Academia and Industry Meet. …
נכתב על ידי Dani Almog |
רביעי, 05 יוני 2013 12:00
הכנס היה מוצלח ביותר! עלה ממנו הצורך החשוב לשיתוף פעולה בין האקדמיה לתעשייה, ותובנות מעניינות ביחס לכך. היבטים מרכזיים בעיני היו: 1.בראש וראשונה העובדה שרבים מהתעשייה, שאין להם רקע אקדמי, ממש לא…
"תמונה שווה אלף מילים" - אך "טבלה שווה מיליון מילים" במקום לחזור ולפרט בדיקות בעלות אלגוריתם זהה, שוב ושוב - כל פעם עם ערכים אחרים, רשמו האלגוריתם פעם אחת, וצרפו טבלת ערכים.…
להלן רשימת אתרים עם חומר לימוד רלוונטי לקראת מבחן ISTQB או סתם בכדי לרענן ידע בעקרונות בדיקה, אלו אתרים שנמצאו ברשת, ותוכנם לא נבדק ע"י צוות ITCB - האחריות לשימוש באתרים אלו…
חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח בכדי להבין למה לא נמצאו הבאגים האלו לפני ששוחרר המוצר, כמו גם - מהיכן נבע הבאג מלכתחילה. אין כאן תהליך של חיפוש אשמים - אלא תהליך של ארגון לומד…
הכירו את לקוחותיכם "הכירו את לקוחותיכם" למרות שמשפט זה נשמע דיי טריוויאלי והרי אנו כבודקים אמורים לדעת כי "אנו מייצגים את הלקוח בפני הארגון" הרי שבמרבית המקרים יש עוד הרבה מה לעשות ולשפר בנושא. האמת היא…