he icon   en icon

LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

טיפים

בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום "בחן את דרך פעולתך מידיי יום" – לעיתים קרובות אנו חושבים כי הגענו לשיטת העבודה האידיאלית, או כי אין לנו היכולת לשנות את דרכי…
נכתב על ידי | שבת, 19 יולי 2014 12:30
למדו מתי להשתמש באוטומציה ומתי לא "למדו מתי להשתמש באוטומציה ומתי לא" – תחילה – חשוב ללמוד כי למרות ההבטחות של כמה ממשווקי הכלים אין אוטומציה ללא תכנות, בסופו של דבר עם…
נכתב על ידי | שבת, 12 יולי 2014 13:19
דרגו כתבה זו
(3 הצבעות)

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות " אף פעם אל תפסיקו ללמוד" – או כמו שנאמר "רק טיפשים יודעים הכל". מפעילותי בפורומים השונים בעולם הבדיקות בארץ ובעולם, תכופות אני רואה כיצד…
נכתב על ידי | שבת, 05 יולי 2014 19:36
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

הכירו את לקוחותיכם

הכירו את לקוחותיכם "הכירו את לקוחותיכם" למרות שמשפט זה נשמע דיי טריוויאלי והרי אנו כבודקים אמורים לדעת כי "אנו מייצגים את הלקוח בפני הארגון" הרי שבמרבית המקרים יש עוד הרבה מה לעשות…
נכתב על ידי | ראשון, 29 יוני 2014 10:21
אם נתקלת בבאג במקרה... או שחזרה תקלה מלקוח - חפש באגים דומים, סביר להניח שפיקששת סדרה שלמה של באגים מאותו סגנון. בתרגום חופשי מהמסמך הבא של Cem Kaner.   ראה המסמך בלינק הבא, כמו…
נכתב על ידי | שבת, 21 דצמבר 2013 19:57
דרגו כתבה זו
(4 הצבעות)

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח בכדי להבין למה לא נמצאו הבאגים האלו לפני ששוחרר המוצר, כמו גם - מהיכן נבע הבאג מלכתחילה.   אין כאן תהליך של חיפוש אשמים - אלא…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:56
הערכות זמנים הינן תהליך חשוב להצלחת הבדיקות לא תמיד יעזור להוסיף בודקים  - זכרו "תשע נשים לא יולדות בחודש..." להוספת בודקים יש עלויות נלוות של הכשרה, ניהול ועוד. לעיתים קרובות ניתן לשפר…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:44
בדיקות מוצלחות = בדיקות בראיית לקוח - בדיקות שנעשות בהתבסס על איך שהלקוח היה מצפה לקבל את המוצר. טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:41
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

אל תפסיקו לשאול שאלות...

במסגרת עבודת הבדיקות - אל תפסיקו לשאול שאלות... אחרי שקראתם את הרקע לנושא הנבדק, פנו למהנדסי המערכת, והבהירו עמם נקודות שאינן ברורות, גם אם נראה לכם כי הבנתם הכל, השתדלו לשאול שאלות…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 15:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

מבט טרי מביא באגים טריים

מבט טרי מביא באגים טריים באופן טבעי אנו כבודקים מתמחים בעבודה עם המוצר שאותו אנו בודקים, בהרבה מקרים זהו יתרון (אנו יכולים לזהות בעיות, לעבוד מהר יותר וכן הלאה), אך לעיתים זהו…
נכתב על ידי | שני, 01 יולי 2013 04:56
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

אל תחכה שיתנו לך הזדמנות

אם אתה רוצה להתפתח - אל תחכה שיתנו לך הזדמנות, קח אותה - למד, בצע והדגם הדבר בזמנך הפנוי - מישהו כבר יאמץ את זה וייתן לך את הקרדיט.   טיפים מחברי…
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

למה צריך לעשות זאת עוד פעם?

אל תעשה משהו שמישהו אחר כבר ביצע - מבלי לשאול - למה צריך לעשות זאת עוד פעם?   טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:27
אל תגיד "אוטומציה זה למומחים באוטומציה", הכל מתחיל בך! - שאל את עצמך על אילו פעולות אתה חוזר יותר מ-5 פעמים ביום? וכיצד תביא לכך שלא תצטרך לעשות זאת שוב?   טיפים…
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:16
חושב שסיימת להריץ את תסריטי הבדיקות? קח 15 דקות ובצע בדיקות חופשיות, תופתע לגלות כמה באגים אתה מוצא!   טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:09
עמוד 2 מתוך 3
 

חדשות מעולם הבדיקות

טיפים

לרשימה המלאה >>