ברוכים הבאים לעולם הבדיקות, כאן אתם מוזמנים לשאול כאוות נפשכם לגבי מקצוע הבדיקות וה-QA, כיצד ניתן להיכנס, מה כדאי ללמוד, היכן כדאי ללמוד, שאלות מראיונות וכד'.
(אנא הקפידו על טוהר הפורום - טענות כלפי גורמים שונים יש להעלות תוך גיבוי עובדתי ובצורה מכובדת, פרסום סמוי ללא גילוי נאות אסור בתחליט האיסור - כתיבת עובדות והמלצות מותר)
כאן אין לפרסם הודעות עבודה או חיפוש עבודה - אלא רק בפורום המתאים.
איך להתכונן לבחינת ההסמכה של ISTQB Foundation Level
בעקבות בקשה של חברת פורום תפוז לפני כשבועיים, להנחיות לגבי דרך ההתכוננות לבחינת CTFL (הסמכה הבסיסית) של ISTQB,
מיכאל כתב בלוג פוסט מפורט: http://goo.gl/MeoMkX
יש להרשם בכדי לכתוב בפורום.
איך להתכונן לבחינת ההסמכה של ISTQB Foundation Level
17 מאי 2015 10:32 #3361
במסגרת עבודת הבדיקות - אל תפסיקו לשאול שאלות... אחרי שקראתם את הרקע לנושא הנבדק, פנו למהנדסי המערכת, והבהירו עמם נקודות שאינן ברורות, גם אם נראה לכם כי הבנתם הכל, השתדלו לשאול שאלות פתוחות - לעולם אינכם…